Szerepelj a műsorban!

A GastroGuide és CultureGuide magazint jelenleg havonta közel 100.000 ember olvassa.

Facebookon összesen 109.000, Instagramon 47.000 követőnk van.

Büszkék vagyunk arra, hogy a TV2 csatornán kiemelkedő nézettséget generáltunk eddig.

Hiszünk abban, hogy együtt az egyik legsikeresebb műsort készíthetjük hétről hétre.

Mi vár rátok?

  • TV2 csatornán hétvégi műsorban szereplés
  • Tartalomgyártás a megjelenésekhez
  • Főoldalas cikk a cultureguide.hu oldalon
  • Magas TV nézettség a többi csatornához képest
  • 30+ TV2 és Super TV2 megjelenés egy hét alatt
  • 3 promóció videó social media felületeken
  • Teljes vágott videók az egyéni reklámokhoz
  • Social Media hirdetés a műsorról
  • Facebook és Instagram történetek az epizódról
  • Super TV2 csatornán való szereplés
  • Főoldalas cikk megjelenés a gastroguide.hu oldalon
  • TV2 online műsortárban megjelenés minimum 1 évig

Szponzorációs leírás

ÉTTERMI KÖZREMŰKÖDÉS ESETÉN egy teljes rovatnyi időt (6 perc) szentelünk éttermed bemutatására. Helyszínen stábbal forgatunk. A műsor vagy adott rovat legelején van egy hosszabb, és terjedelmesebb blokk, ahol a műsor vagy adott rovat támogatójaként mutatjuk be a szponzort.

TERMÉKMEGJELENÉS ESETÉN műsor vagy adott rovat legelején van egy hosszabb blokk, ahol a műsor vagy adott rovat támogatójaként mutatjuk be a szponzort. A műsorban megjelenítjük a terméket, és/vagy alkalmazzuk is a rovatban.

Valamint mindkét csomagban:

  • Az ismételt epizód műsortámogatói spotjában támogatói és termék megjelenés (narrációval, logóval) - epizód végén és elején
  • Az epizódot promótáló reklámokban való szereplés (28db a 3 csatornára vonatkozóan összesen 28x 3 másodperc)
  • A TV2-hez tartozó releváns alcsatornákon futó ismétlésekben rovattámogatói megjelenés (TV2 Klub-on 1x, TV2 Séf-en 2x) 3x3 másodperc
  • Az epizód TV2 online műsortárában minimum 1 évig való elérhetősége
  • A GastroGuide magazin Facebook, Instagram és TikTok oldalán 1 db a műsort promótáló videó, majd a teljes műsor feltöltve.
  • A Kajavándor Facebook, Instagram és TikTok oldalán 1 db a műsort promótáló videó, majd a teljes műsor feltöltve

Alapkoncepció

A Kajavándor TV-s magazinnal egy stílusát, dinamikáját, nyelvezetét tekintve a 25-60 éves korosztályra célzó, magazinosan könnyed, de dokumentarista anyag. A TV-s magazinon kívűl jelenleg a Gastro Guide és Culture Guide magazin a miénk, első sorban az eddigi sikeres magazinjainkat szeretnénk kiegészíteni videós, TV-s tartalmakkal. A gasztronómia minden magyar ember életében kulcsfontosságú: legyen egy családi ebéd, egy közös vacsora egy étteremben, egy bőséges reggeli, vagy akár a nyaraláson felfedezett új ízek. Világot látni mindenki szeretne, vágyódunk arra, hogy minél többet lássunk más nemzetek kultúrájából és gasztronómiájáról. Erre épül fel a műsor: Ismerjük meg az itthoni éttermeket, lássunk bele híres séfek és influenszerek által izgalmas ételek elkészítésébe és fedezzük fel együtt a világot.