Szerepelj a műsorban!
A GastroGuide és CultureGuide magazint jelenleg havonta közel 100.000 ember olvassa.
Facebookon összesen 109.000, Instagramon 47.000 követőnk van.
Büszkék vagyunk arra, hogy a TV2 csatornán kiemelkedő nézettséget generáltunk eddig.
Hiszünk abban, hogy együtt az egyik legsikeresebb műsort készíthetjük hétről hétre.
Mi vár rátok?
- TV2 csatornán hétvégi műsorban szereplés
- Tartalomgyártás a megjelenésekhez
- Főoldalas cikk a cultureguide.hu oldalon
- Magas TV nézettség a többi csatornához képest
- 30+ TV2 és Super TV2 megjelenés egy hét alatt
- 3 promóció videó social media felületeken
- Teljes vágott videók az egyéni reklámokhoz
- Social Media hirdetés a műsorról
- Facebook és Instagram történetek az epizódról
- Super TV2 csatornán való szereplés
- Főoldalas cikk megjelenés a gastroguide.hu oldalon
- TV2 online műsortárban megjelenés minimum 1 évig
Szponzorációs leírás
ÉTTERMI KÖZREMŰKÖDÉS ESETÉN egy teljes rovatnyi időt (6 perc) szentelünk éttermed bemutatására. Helyszínen stábbal forgatunk. A műsor vagy adott rovat legelején van egy hosszabb, és terjedelmesebb blokk, ahol a műsor vagy adott rovat támogatójaként mutatjuk be a szponzort.
TERMÉKMEGJELENÉS ESETÉN műsor vagy adott rovat legelején van egy hosszabb blokk, ahol a műsor vagy adott rovat támogatójaként mutatjuk be a szponzort. A műsorban megjelenítjük a terméket, és/vagy alkalmazzuk is a rovatban.
Valamint mindkét csomagban:
- Az ismételt epizód műsortámogatói spotjában támogatói és termék megjelenés (narrációval, logóval) - epizód végén és elején
- Az epizódot promótáló reklámokban való szereplés (28db a 3 csatornára vonatkozóan összesen 28x 3 másodperc)
- A TV2-hez tartozó releváns alcsatornákon futó ismétlésekben rovattámogatói megjelenés (TV2 Klub-on 1x, TV2 Séf-en 2x) 3x3 másodperc
- Az epizód TV2 online műsortárában minimum 1 évig való elérhetősége
- A GastroGuide magazin Facebook, Instagram és TikTok oldalán 1 db a műsort promótáló videó, majd a teljes műsor feltöltve.
- A Kajavándor Facebook, Instagram és TikTok oldalán 1 db a műsort promótáló videó, majd a teljes műsor feltöltve
Alapkoncepció
A Kajavándor TV-s magazinnal egy stílusát, dinamikáját, nyelvezetét tekintve a 25-60 éves korosztályra célzó, magazinosan könnyed, de dokumentarista anyag. A TV-s magazinon kívűl jelenleg a Gastro Guide és Culture Guide magazin a miénk, első sorban az eddigi sikeres magazinjainkat szeretnénk kiegészíteni videós, TV-s tartalmakkal. A gasztronómia minden magyar ember életében kulcsfontosságú: legyen egy családi ebéd, egy közös vacsora egy étteremben, egy bőséges reggeli, vagy akár a nyaraláson felfedezett új ízek. Világot látni mindenki szeretne, vágyódunk arra, hogy minél többet lássunk más nemzetek kultúrájából és gasztronómiájáról. Erre épül fel a műsor: Ismerjük meg az itthoni éttermeket, lássunk bele híres séfek és influenszerek által izgalmas ételek elkészítésébe és fedezzük fel együtt a világot.